Tabungan

15 November 2010

QUICK UPDATE : SAYA SUDAH MAHU BERSALIN

salam sayang buat rakan-rakan blogger.

InsyaAllah malam ini saya akan dimasukkan ke Hospital Ampang Puteri.
Akan di'induce' pada pukul 5 pagi.
Dan InsyaAllah hanya dengan izinNya saya akan bersalin mungkin esok hari.

Dengan ini,

saya dengan serendah-rendah diri, memohon ampun dan maaf sekiranya ada salah dan silap sepanjang saya menulis, mengomen atau menyibuk di ruangan indah anda.

saya juga mengambil kesempatan, sekiranya ada dikalangan yang mengenal saya secara peribadi, mohon halalkan makan dan minum saya seluruhnya.

jika ada juga saya terhutang mana-mana dan belum lagi dilangsaikan, silalah mengomen di sini dan saya akan pastikan encik nazri membayarnya untuk saya ihiks ihiks.

mohon doakan keselamatan saya dan bakal anak yang akan hadir ke dunia ini.

mohon doakan permudahkan proses ini buat kami berdua.

Salam Aidil Adha.
Salam sayang buat semua.

p/s ~ 
Kalau ada sumur di ladang, boleh saya menumpang mandi.
Kalau ada umur panjang, saya nak jumpa kalian lagi.

*senyum*

19 comments:

  1. semoga dipermudahkan segala urusan...lynn doakan awak dapat baby yang sihat dan comey...

    ReplyDelete
  2. saya dah buat entry khas untuk akak..
    semoga selamat semuanya...

    ReplyDelete
  3. ok...tc sis...
    sis xpnh wat pe2 slh dgn sy..
    tc..

    ReplyDelete
  4. semoga Allah permudahkan segala urusan akak ye....nnti, tunjuk gambo baby ye.. :)

    ReplyDelete
  5. wah.:0 ada mase saya sampai ye kak:)

    tak di hospital di rumah:)

    semoga semuanya dipermudahkan:)

    ReplyDelete
  6. Insyaallah semuanya akan selamat dan gembira dengan cahaya mata...

    * Baby dalam perut mummy, tunggulah sampai hari raya haji baru keluar :p

    ReplyDelete
  7. moga dimudahkan..nti cite ek pengalaman bersalin..

    have a wonderful journey with ur baby!

    ReplyDelete
  8. moga semua nye selamat buat akak n baby...
    ameen....

    ReplyDelete
  9. Salam

    semoga semua selamat dan dipermudahkan urusan.

    Amin

    ReplyDelete
  10. tahniah.. semoga mendapat kemudahan dari Allah.. untuk ibunya dan aanaknya.. :)

    ReplyDelete
  11. semoga semuanya selamat dan tidak apa apa yang merumitkan. goodluck kan. banyak banyak berdoa.

    amin. :)

    ReplyDelete
  12. Semoga diberi kemudahan hendaknyer :)

    ReplyDelete
  13. amin2 semoga dipermudahkan segala :)
    selamat hari raya aidiladha

    ReplyDelete
  14. semoga Allah permudahakan segala urusan kakak..

    amin...

    ReplyDelete
  15. moge selamat nanti semuanye =)

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...