Tabungan

01 September 2009

..gambar kawin belah ipoh..

alamak..dah salah turutan hee..
seboleh bolehnya nak susun dari nikah..
ni dah salah susun daaaa :)..

pape pun, minggu lepas minggu yang agak kalut..
aku dengan sukacitanya tertinggal charger netbook..
maka takde makanan la netbook nie..

so cik acer ni mogok lapar,tak benarkan aku menyentuh dia sama sekali..
maka, tak langsung menjenguk rakan2 sekalian..

walau bagaimanapun, misi balik ke kampung telah berjaya...
aku dah berjaya mengambil gambar perkahwinan ku..
dan di sini aku kongsi dengan kalian semua..

takyah ulas la eh ihiks ^_^







2 gambar di atas > pak2 ngn mak2 sedara..





5 gambar di atas > rakan2 seperjuangan di opis ^_^ thanks guys..

gambar di atas > rakan2 belajar semasa di UiTM Machang dan UiTM Arau...


2 gambar di atas > pihak lelaki :)


gambar di atas > mak tua (isteri pertama ayah)
gambar di atas > MAMI COMEY YEAY :)
gambar di atas > ayah

gambar di atas > Pak Teh (adik kepada Mak Nazri)
gambar di atas > Mak Nazri..






gambar2 di bawah > semasa nikah..












p/s ~ ya ya..
ckp perlahan2..
jangan bagi aku dengar..
ya ya..
aku memang gemuk hahahahaha...
p/s lagi ~ banyak lagi gambor..
rasa2 nak tgk lagi tak?
owh ya..nnt aku upload gambar belah taiping pulak kay ^_^

27 comments:

  1. kamoo..

    uplod gambar haruslah secara tamak.
    jangan tinggal satu pung!!

    gambar angkuh itu letak paling besar la. Kasi up sikit!

    KAH KAH KAH

    ReplyDelete
  2. ta, btl la nmpak montok... dulu ms sekolah comey2 je...

    tp abg Ta tu akak ingat2 lupa..

    ReplyDelete
  3. letak bebanyak...no hal punya...sonok tengok gambo org kawin nih...

    muka ita nih ada iras cam adik ipar akak tau...

    ReplyDelete
  4. cantikk...td tu ternampak uitm arau..penah study uitm arau ka? batch bila? course apa? huhu..im x-uitm arau + penang.

    ReplyDelete
  5. nak tgk lgik...

    a'a..nampak bo0lat..tp c0mel..

    ;)

    ReplyDelete
  6. ekekekkekeke te... apalak tak boleh kumen2... ekekekeke...

    bila majlisnya ni.. wah!! pengantin baru lagi lah ni.

    ReplyDelete
  7. tomei nyer ....

    cepat2!! join the club....jd para ibu pulak...hehehehee

    ReplyDelete
  8. ucu manja ~

    ada gambar paling angkuh lagi, tapi tak letak ajer kan hahaha..

    ReplyDelete
  9. snowwhite zone ~

    akak batch bile yer?

    sk pengkalan yer?

    ReplyDelete
  10. umi rose ~

    nnt ita letak gambor belah laki pulak yer kak ^_^

    ReplyDelete
  11. solehah ~

    iyers uitm arau..

    check in 2003 check out 2005..

    awak batch biler?

    ReplyDelete
  12. sharamli ~

    ihiks.. itula pasai..

    boolat hee..

    ReplyDelete
  13. tedi ~

    boleh kumen, tapi cakap pelahan2 hehehehe..

    ReplyDelete
  14. kak rina ~

    doakan saya yer heee ^_^

    ReplyDelete
  15. demuk ke tuwus ke janji comelll.Ada Cik Cookie kisah.bahagianya weehh..Bila turn Cik Cookie nih.

    ReplyDelete
  16. "aku memang gemuk hahahahaha..."

    Asal abang sayang udah ler...

    Tahniah

    ReplyDelete
  17. sama cantik..sama kacak...padan la tu...macam pinang dibelah 2...:)

    ReplyDelete
  18. cik cookie ~

    ada aku kisah juga heeeeeeeeee..

    nih pasni cik cookie la....... ^_^

    ReplyDelete
  19. DL ~

    thanks sayang ^_^

    DL bila lagi nih :)

    ReplyDelete
  20. TM ~

    dah ade calon eh TM?

    haaa..jgn la tunggu lelama........

    ihiksss... ^_^

    ReplyDelete
  21. debab2 dia pun dia nampk comey...sama padan... same cute... tak cukup ni kene tmbah byk lagi gambar...;)

    ala.. saya pun debab berlebihan la... segannye.......waaaaaaaaaaaa....

    ReplyDelete
  22. mrscee ~

    dah tambah dah hahahaha.. ^_^

    ReplyDelete
  23. iye sekolah pengkalan. tp abg Ta tu mmg akak ingat.. akak thn 1989/90. eh kalu sekolah menengah tn 1991-1993 (sk kat pengkalan sbb tumpang sana, kan?) 1994-1995 kat sek men kpg pasir putih...

    ReplyDelete
  24. snowwhite zone ~

    owh gitu..

    1989 ita baru darjah satu..

    1991 ita darjah 2...

    1995 form 1..

    akak igt lagi ita kan *_*

    ReplyDelete
  25. cantik n comel akak kawen hehehehe
    dah nak kawen ni, asyik belek entry org kawen je. erkkkkk

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...