Tabungan

13 September 2009

..::contest riang ria raya::..

'Create
Make your own banner at MyBannerMaker.com!


yeay..kali ini aku sudah bulat hati..kali ini..pasti akan aku langsaikan kerja ini..

dalam 'contest' yang lepas..aku tak sempat untuk sama2 memeriahkannya..

tapi kali ini..aku tidak akan terlepas lagi..

bukan apa..menyertai apa2 peraduan pun, punya banyak kebaikan..

dapat berkawan..dan juga dapat bertukar2 macam cerita dan kisah..

bagi 'contest' ini pula..pastinya aku dapat melihat berbagai2 ragam baju raya..

takperlah..anas kata..baju tahun lepas pun boleh...

so inilah dia ye anas :)



p/s ~
biasa aja baju ku bukan..
owh teringat aku pada 5 barang tebusan ku itu..

12 comments:

  1. Mcmana nak masuk kontest nih??

    Dapat adiah ke??ngeeee

    ReplyDelete
  2. oo..syoknye..tp tahun2 lepas saya takde baju raya..sedih kan..

    ReplyDelete
  3. hmm betul3!!!! kpd pengunjung blog nie,andapun bleh join jgk...time kasih anda peserta pertama!!!!! nantikan kemunculan anda di banner terbaru teratakindah....

    ReplyDelete
  4. kak yanni ~

    kakak klik ajer banner tuh, n ia akan terus bawak ke blog teratak indah..

    kat situ akak akan dapat instruction untuk sertai kuiz nih..

    marih2, semua leh join ini contest hee..

    ReplyDelete
  5. solehah ~

    aik? kenapa takde baju raya nih?
    tak sempat tempah ek?

    p/s ~ teringat lagi barang tebusan ambo huhu..

    ReplyDelete
  6. m.nasri ~

    yeaaaaayyy.. peserta pertama heeee....

    ReplyDelete
  7. wahhh masuk sini mcam2 kontest ada .

    ReplyDelete
  8. lumut ~

    owh cik lumut.. sudah tentu :p

    ReplyDelete
  9. Firol ~

    yolah..kebetulan hari 'contest' ihiks..

    ReplyDelete
  10. pernah alami semua tu ..kwn yg di anggap 'paling baik' melukakan hati ni dgn menyatakan telah menjatuhkan 'talak 3' kpd ku ...tanpa alasan ..hehe..nk tergelak jugak tapi ..tu lah dugaan yg harus di 'renung' ...

    ReplyDelete
  11. juliet4ever :) ~

    haih itu la pasai..

    angin takda apa takda tetiba berubah..

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...