Tabungan

16 March 2012

nukilan dari facebook.

sebenarnya...saya penat dengan anda semua.
anda semua memandang saya seperti saya tidak punya kerja lain.
anda semua memandang saya seperti saya tidak membuat apa-apa pekerjaan.

apa jua yang saya lakukan semuanya salah.

bila saya membantu, sehingga mendatangkan hasil, tidak pernah diambil kisah.
bila saya pejamkan mata, tidak mahu membantu, anda semua kata saya ambil mudah, tidak pandai membuat kerja.
bila saya berdiam diri, anda lebih panas membuat propaganda menambah perisa.

apa lagi perlu saya lakukan.

apa kata...,
anda....,
duduk sebentar di bangku saya...,
buat apa yang saya buat...,
cuba rasa bila orang menghentam seperti mana anda menghentam saya...

cuba rasa...

sudahlah.
saya mahu berehat.
sekejap lagi mahu pulang ke kampung.
menyambut ahli keluarga baru.

sudahlah.
sudahlah kamu semua.
 








No comments:

Post a Comment

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...