Tabungan

02 April 2013

Nutriferon pula.

Kita orang perempuan ni ada satu masalah. Asal period saja -- moody. Asal period saja -- moody. Kadang-kadang tak boleh salahkan diri juga sebab...masa kita period ni la, hormon dalam badan tak berapa nak seimbang. Bila hormon dah kelibang-kelibu (bahasa aku), mulalah jadi moody tu.
 
Tapi jangan risau. Ada satu supplement, memang dah terbukti secara klinikal boleh mengurangkan simptom-simptom tu.
 
Selain daripada masalah kegelisahan (moody) tu tadi, supplement ni boleh membantu mengurangkan kekejangan semasa haid, sakit-sakit belakang, sakit payudara dan macam-macam sakit semasa period.
 
Tapi jangan salah faham, supplement ni, bukannya untuk orang perempuan saja. Tak tak tak. Supplement ni banyak fungsinya. Selain daripada untuk mengurangkan stress dan PMS tu tadi, supplement ni ada Interferon semulajadi yang mengandungi polisakarida yang mana ia merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser.
 
Dan untuk sesiapa yang mahu kelihatan muda (siapa tak mahu kan?) supplement ni membantu melambatkan penuaan.
 
Kalau baca semua kebaikan supplement ni, rasa macam hospital/klinik boleh katup, tak payah beroperasi-kan? Haha.
 
Kita hanya berusaha, yang buruk datang dari kita, yang baik datang dari Allah swt jua. Hanya dengan izinNya, inshaAllah usaha kita ini berhasil. Hanya doa dan tawakal mengiringi apa jua usaha kita kan.
 
Dari tadi asyik sebut supplement, supplement saja kan? Apa nama dia sebenarnya. Nama dia ialah Nutriferon :). Nutriferon ni paten eksklusif yang dipaten oleh Shaklee. Kedai-kedai biasa tak ada tau.

 
 
Jujur aku bagitahu, aku sendiri -- dulu -- tak tahu kebaikan Nutriferon ni. Maklumlah, kita sebagai ejen, takkan nak cuba semua kan? Tapi bila sendiri dah tahu, terus order satu untuk cuba. Alhamdulillah, setakat ini kalau selsema atau rasa nak demam, terus saja telan ini, dah kurang bergantung pada panadol.

Boleh juga rujuk pada testimoni-testimoni pengguna sedia ada. Macam kat bawah-bawah ni.
 
.
.
.
.
.
 
 

 




wallahu'alam.

jadi, sekali lagi -- apa kebaikan Nutriferon ek? mari mak rumuskan. meh meh.

1.  Mengukuhkan sistem imun.
2.  Melawan kanser dan tumor.
3.  Melindungi dari influenza.
4.  Meringankan stress dan kelesuan.
5.  Melambatkan penuaan.
6.  Mengurangkan infeksi oleh pesakit-pesakit Hepatitis B dan C.
7.  Mengurangkan masalah berkaitan menopaus dan PMS.

inshaAllah.

Kalau rasa nak cuba, boleh hubungi saya Wanita Mutalib 017-2350404 atau e-mail saja ke wanita.abdmutalib@gmail.com inshaAllah mak boleh cuba bantu :)




saya bukan ah-long. saya cuma mahu no-long. hik hik.





 

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...