Tabungan

11 September 2014

Gigih atau Gigil?

Masa aku tengah menulis ni, aku tengah pakai headphone pink kesayangan aku, sambil dengar lagu instrumental tajuk 'Love Me'. Aku tak tahu lagu siapa sebab lagu ni pun aku dengar dari blog seorang blogger ni. Oleh kerana lagunya sangat mendayu-dayu, hati aku pun ikut sayu jugak... Okelah layan sekejap, kang dengar lagu lain pulak, tak koser mak nak layan sayu hati ni.

Kenapa aku sayu?

Sebenarnya, aku dah menulis panjang sat tadi. Aku tulis apa yang aku rasa. Aku tulis semua kekesalan dan kesedihan yang aku rasa bila tengok semua perkara yang jadi depan mata aku ni. Tapi, aku delete balik. Sebabnya, aku tahu, kalau aku menulis benda-benda ni, akan ada yang terasa. 

Hati orang kita jaga. Hati kita koyak rabak.

.
.
.
.
.

Muka senyum, hati lunyai ada orang tahu?

.
.
.
.
.
.

Bersyukur apa yang kita ada, tapi orang tahu ke apa yang kita ada?

.
.
.
.
.
.

Itu kata-kata orang tak bersyukur, tapi orang yang ada semua takkan pernah tahu rasa ini.

.
.
.
.
.
.

Kenapa aku merepek ni?

.
.
.
.
.
.
.
.

Nampak tak betapa aku GIGIH nak update blog. :)

.
.
.
.
.
.
.
.
.

Gigih tau, bukan GIGIL :)






***

 

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...