Tabungan

24 May 2017

::SINDROM ANAK NOMBOR DUA!!:: (2ND CHILD SYNDROME)

Sindrom anak nombor dua ada banyak.
Tapi dalam hal Aidil, satu yang aku perasan (apa punya mak lah) ialah - aku jarang menulis tentang dia.
Gambar apatah lagi.
Jarang sangat aku tampal dalam ni.
Kalau satu hari dia terjumpa blog aku ni, mesti teruk kena tanya dengan dia.
Kenapa gambar dia jarang dalam blog ni.


There are many second child syndrome.
But in the case of Aidil, what I had noticed is that - I rarely write about him.
Even pictures of him....
If one day he came across my blog, I might be asking about this.
Why is his picture are rarely seen in this blog?


Okelah.
Aku cubalah.
Nanti nak cuba, 1 hari 1 gambar.
At least.
Sekurang-kurangnya.
Hee.



Okay.
I try.
Am going to try to post a picture a day.
At least. 
:)











No comments:

Post a Comment

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...