Tabungan

16 December 2008

Kenduri Gee 23/11/2008

gambor2 ni masa kenduri gee 23/12/2008

leh tak kalu kiter tak nak ngomel...nak tunjuk gambor ajer, k, time kasih hee...






ni mami saya, mami demam, muka dia merah2... cian mami saya, kenduri saya jgn sakit2 ye mami....

ni masa akad nikah.....


ni kat rumah pengantin perempuan heeee....


gambor kandid masa titis inai...


pelamin kat umah belah kami, belah pengantin lelaki... cuma tengok atas kerusi, ada bantai busuk, bantai busuk saper la tu ish ish ish....


ni mami ng mak andak, cian mami saya sakit..dia duk ajer, cian mami saya...


ni kami yang bersalah heeee....



ayah saya dan yayang saya :) antara dua lelaki dalam idup saya....


yayang dan adik, juga lelaki2 dalam idup saya....


adik tengah nyanyi...sedap.....


yayang and ayop saya... juga lelaki2 hebat dalam idup saya....


me and always my little princess.. kakak sayang sangat kamu wahai putri...


rock!!!! nyanyi ROCKSSS!!!

poyo eee poyo heeeeeee.....


pengantin dah sampe yeay!!!!
************************************************************************************





No comments:

Post a Comment

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...