Tabungan

18 November 2009

..owh tidak......kamoo semua salah faham ni..ihiks..

susulan entri terdahulu..

halahai..kamoo semua sudah salah faham nih..ihks ihks..

aku gabra Pak Lah senyum pada ku hanya kerana dia orang besar dan aku orang kecil..

bukan kerana jantung bergetar dek senyuman dia halahai..

hati aku masih untuk nazri lalalalalala...

tak teranjak skit walau aaron aziz senyum padaku lalalalalala...

kepada :~

framestone ~ terima kasih singgah, tapi mmg takde kena mengena pak lah dah berpunya atau tidak lalalala..

imheppie ~ owh aku juga sudah berlaki sayang..kecik hati dia nnt heee..

solehah ~ ye sayang, nama kakak Wanita :)

Kak Ummi Hanie ~ kakak, saya gabra sebab saya lupa nak address dia apa, bukan sebab terpersona kakak heee......hati masih untuk si suami sahaja kakak :)

ted ~ yolah ted, kekadang kiter tgk, kat tmpt duk awam, ramai aje bebudak sekolah, kte taktau lak leh dtg tgk hee..

anaklaut ~ dah lama tak datang jenguk kiter heee..

lanz ~ senyum kambing ajer geng, tak lebih dari itu tau heee..


alvin ~ takde tanyer pun alvin?? ko sure ke pak lah yang ni.. heheheehheehe..

kak watie ~ kakak...bukan taste orang tua kakak...tak syok pun kakak...saya gabra ajer...gabra sebab dia orang besar..saya tak tau protokol....hati masih kat nazri lalalalala..betul kak betulllll..heee...


p/s ~
sekian terima kasih penjelasan saya :)

p/s #2 ~

niesz ~ owh sayang..kakak terlepas pandang.....ampun yer sayang :) ni mmg nama kakak wanita pun..
owh sori sayang..meh peluk meh :)

18 comments:

  1. np tiade comment back tuk niesz..huhu..:(

    ReplyDelete
  2. yer wanita..
    sy pun kalo nmpk paklah dr dekat teruja jgk.tpi x suke sngt kt dia.
    :-)

    ReplyDelete
  3. owh..serously?..sgt unik..dan saya suka..

    ReplyDelete
  4. Ingatkan pembawakan....yang kat dalam tu suruh mama dia pandang yg tua2 jer...yg macam Aaron...ke...yang muda2...biar mokcik ni jer tengok..nak jugak enterframe tu!!!

    ReplyDelete
  5. akak gurau jer Wanita..oh uniknyer namamu..cmner mak buleh bagi nama ni ?

    sure ke..kalo aaron aziz senyum pun xbergetar ? heeeheee..once again..joking yer ;)

    ReplyDelete
  6. woh.entry utk menjawab komen.

    wohh!

    ReplyDelete
  7. waaa...unik la nama sis wanita...

    ReplyDelete
  8. he he he.. kompom ke kalau aaron aziz senyum x layan?

    nazri kena tanya ni?? ha ha ha ha

    ReplyDelete
  9. niesz ~

    akak dah balas kan..besar lagi..sori sekali lagi sayang :)

    ReplyDelete
  10. lanz ~

    betui betui hehe..camtu la perasaan nyer heee..

    ReplyDelete
  11. solehah ~

    betui sayang.. :)

    mmg orang susah nak caya memula hee..

    ReplyDelete
  12. kak watie ~

    saya sangat suka kalu kakak yang enterframe heeeeee..

    ReplyDelete
  13. kak ummi ~

    ihiks..aaron aziz bukan jenis yang saya suka..

    so mmg konpirm tak bergetar jantung ni heeee...

    ReplyDelete
  14. kuwe ~

    lamanya tak jenguk akak??

    hee..

    ReplyDelete
  15. imheppie ~

    ihiks..thanks sayang :)

    ReplyDelete
  16. ted| ~

    konpirm konpirm hahhahah..

    sebab kite tak suka aaron aziz hahahaha..

    ReplyDelete
  17. alvin ~

    mungkin pemanasan global yang membuat keaddan jadi begini..

    ihiks ihks...

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...