Tabungan

04 February 2011

ASTRO FIRST..terbaik lah!

salam jumaat.

owh terbaik.
astro first udah tayang cerita hantu kak limah balik rumah.
'grab'.
tak tunggu dah.
maklumlah, dah beranak kecil memang tak dapat nengok wayang hee.

memang kelakor.
memancor.
dasyat gilerrrrrr.
*senyum*

minggu ini kurang sihat.
selsema.
pening kepala.
demam.
argh.
cian baby Q.
takut nya kot ter'transfer' demam kat dia.
haish.

minggu ini juga pulang ke ipoh.
wooohooo ceria.
jalan?
owhhh..jemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
perjalanan ke taiping, amik masa 4 jam.
wooohooooo.

apa lagi?
tak larat nak cerita pepanjang.
ihiks.

owh.
minggu depan first time hantar Qalesya ke nurseri.
halahai siannya dia kecik2 kena orang lain jaga.
haih.
cian la memikirkan dia duk ngn bebudak lain.ntah orang bagi perhatian kat dia ke apa.
kalau dia nangis ada ke orang nak angkat dia pujuk dia.
haih.
sedihnya.
dilema ibu bekerjaya.
apa boleh buat.
tawakal.
doa pada Tuhan.
jaga anakku baik2.

p.s.
kalau boleh mahu berhenti kerja.
boleh?

7 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. hantu kak limah mmg best gila..

    tapi rmai pnggiat filem yg xpuas hati kat astro first ni kan. smoga cpat smbuh2

    ReplyDelete
  3. uiksss....pk msk2...
    if rasa xsgup,bhenti jer...:)

    ReplyDelete
  4. tak tgk lagi citer hantu kak limah..hehehe

    ReplyDelete
  5. kena masuk astro jugak la kalau macam ni.hehe

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...