Tabungan

09 July 2012

sebelum saya mula bekerja saya nak komen sedikit

iya.
akhir-akhir ni, aku naik menyampah baca status-status dekat FB.
dah makin hmmmmmm.....merepek? berbaur riak? berlagak?

entah.
iya.
aku pun kadang-kadang rasanya status-status aku pun mungkin ada mengusik jiwa dan raga orang lain.
aku akui, mungkin pernah ada status aku yang berbunga-bunga riak.
yang mungkin aku tak perasan.
tapi memang mak dah sedaya upaya menulis status seminimum mungkin.
yang masih boleh diterima akal semua pihak.

manusia ni macam-macam wahai rakan-rakan.
apa yang kita tulis, mungkin tidak seberapa buat kita.
tapi mungkin di buah fikiran orang lain, akan terdetik, wah berlagaknya dia.
hah kan dah jadi riak dah you olls.

macam akhir-akhir ni..
mula-mula memang Alhamdulillah syukur segala.
tapi last-last benda yang nak dicerita tu macam dah berlagak betul mak rasa.
macam, macam, macam, dia sorang ada menda tu.
macam dia sorang boleh achieve menda tu.
macam dia sorang boleh buat menda tu.
macam dia sorang boleh beli benda-benda tu.

walaweei.

iya betul.
tak suka jangan follow.

kalau korang nak tahu, mmg dah ada yang mak unfollow, 
sebab mak taknak wat dosa kering mengutuk korang.

lepas ni, sape-sape yang tak boleh baca wall mak,
then korang taula kenapa.


wakakakakakaakakakakaaka
'gelak ala-ala kiah propa oke'

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...