Tabungan

07 January 2013

sabtu ahad yang awesome!

aku suka sabtu dan ahad. pada aku, hari sabtu dan ahad la aku boleh bergolek-golek dengan Cha. dan kalau dapat lebih sikit ialah hari di mana aku boleh bertemu ayah, emak dan adik-beradik aku yang lain. 

macam sabtu dan ahad lepas, walaupun dapat jumpa sekejap saja, tapi aku layankan juga, terus ke Teluk Intan untuk lepak (lepak tu!) bersama ayah, emak, puti, palom dan malom di rumah baru mereka dekat Taman Semesti.

palam tak dapat join sebab ada exam. takpe palam, nanti kita lepak bersama-sama lagi ya!

best.

best.

best.

nanti nak pergi Teluk Intan lagi, lepak rumah palom dan malom.

layan gambar nak?

hik hik.

ini masa kami baru sampai Teluk Intan, feeling tourist, jadi melawatlah Menara Condong, ikon Teluk Intan. kalau kau orang kata tak tahu pasal Menara Condong ni, baik pergi masuk longkang aje la. lagu Simetri tau saja siapa nyanyi, Menara Condong tak tahu. memang nak kena. hik hik.

budak baru bangun tidur.






ni waktu kami makan malam tu. tak dapat nak snap semua. lapor!



host kami malam itu.

esoknya, kami dari Teluk Intan pergi terus ke Ampang sebab nak hadiri kenduri kahwin rakan sepejabat. nasib baik sempat. hik hik hik.







malam, lepak rumah tengok Anugerah Juara Lagu ke 27. tapi masa ni tengah warming up. Cha pun baru bangun, so melayan dia tengok kartun dulu.




tengah topok-topok nak kasi tidur.

 :)





2 comments:

  1. dulu saya tiap bulan gi teluk intan tapi tak pernah nya mnyinggah ke menara tu~he~~

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...