Tabungan

19 June 2013

Life is Good! Too Good!

Satu hari, aku duduk depan TV 42 inci aku.

Aku terfikir, ada tak TV yang besar dia 4 kali ganda dari ini?

Kalau ada gila best -- kan?

Itu dulu!

Sekarang ni, memang ada kot! TV 84 inci! Tu dia!

Aku dapat tahu pun lepas aku pergi LG Fiesta di The Curve yang lepas.

Masa aku sampai, gila macam -- WOHA!

Memang besar kot TV dia.

Sebenarnya aku malas nak gebang banyak. Sebab aku penat. Hahaha.


Tapi, sila percaya, LG dah keluarkan TV Ultra HD 84 inci pertama di dunia oke! Di dunia! Gila WOHA!





Okela. Tadi kata penat kan. Tapi meh la aku cerita sikit pasal TV ni.

Sebenarnya boleh aje kalau aku nak bagi link, tapi takpelah. Aku suap la sikit info kat kau orang kay.



















untuk info lanjut, tak payah susah-susah, pi saja jenguk website LG. kalau rasa nak alami sendiri pengalaman duduk depan tv besar pakai spek ranggi -- boleh pergi cawangan LG terdekat. Okey. Janji?!

haha.



Aku tak sempat nak tangkap banyak sangat gambar. Tapi dapatlah satu gambar kenangan dengan 3D Glasses tu hik hik.


Amacam hahaha!

Tapi serius, tengok TV tersebut dengan cermin mata ni, kalau tengok bola, memang kau orang rasa nak tangkap lah bola tu hahaha.

Yang terakhir sekali, bonus untuk entri ni, aku letaklah juga video aktiviti masa kat LG Fiesta tu.










dah.



jangan gelak lebih-lebih.

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...