Tabungan

26 August 2014

Tenggelam Timbul.

::Assalamualaikum::


Kadang-kadang, rasa nak tutup saja blog ni. Kesian, kejap update, kejap idak. Nampak sangat bukan blogger tegar hehe. Tapi, sayang blog ni sebab kalau diimbas-imbas semula, aku dah start berblog dari tahun 2008. Lama juga hehe. Banyak juga cerita yang dah aku tulis dalam blog ni.

Mungkin, private kan saja kot?

Kenapa nak stop blogging?
Sebab tak selalu update. aku, bukannya apa... Aku ada banyak benda nak cerita. Ada banyak isu yang aku nak mengomel. Ada banyak cerita pasal parenting yang aku nak kongsi. Tapi kadang-kadang aku jadi confuse, keliru, sama ada benda tu boleh dikongsi atau tidak.

Nanti kang kalu kongsi, dah rasa macam semua tahu pulak (macam ramai sangat pembaca), tapi kalau tak kongsi, aku rasa macam benda tu sesuai dijadikan panduan untuk yang lain. So pendek kata aku confuse, mana satu yang boleh dijadikan cerita dan mana satu hanya untuk diri sendiri dah keluarga terdekat saja.

Aku juga ada banyak feeling yang nak dikongsi. Rasa rindu aku, rasa marah aku, rasa sedih aku, rasa geram aku. Ada banyak.

Antara benda-benda yang aku nak kongsi:--

Pengalaman di HUKM masa buat check-up Cha;
Apa sebenarnya yang berlaku pada Cha;
Development Cha;
Kerja-kerja aku;
Ke mana aku travel;


Itu semua aku nak kongsi. Parenting? -- aku ada banyak benda nak cerita pasal Cha. Cha disuspek sebagai anak yang istimewa, jadi ada banyak persoalan yang datang pada aku -- 'Cha nampak normal, kenapa ko kata dia istimewa?' Itulah yang aku nak kongsi, tapi selalu kalau aku mula menaip, aku rasa macam, ada ruang untuk privasi Cha ke selepas ini? Banyak sangat cerita tentang Cha. Selamat ke Cha.

Haha. Ada banyak menda yang aku fikir.

Aku rasa itu sebab aku masih lagi di takuk lama, padahal geng-geng blogger tahun 2008 semua dah glamer. Aku saja yang masih kat sini. Hahaha.

Nantilah -- Aku fikir lagi.

Haha.

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...