Tabungan

24 February 2013

Pretty Qalesya

Assalamualaikum rakan seperjuangan.

Pretty Qalesya adalah perniagaan kecil-kecilan aku dan suami.
Sekiranya tak keberatan, jemputlah singgah ke Blog Pretty Qalesya.
Cuci-cuci mata disitu dan jemputlah membeli-belah juga ya.

Jualan akan dipelbagaikan dari semasa ke semasa.
Buat masa ini masih fokus kepada Body Mist dan Minyak Wangi Victoria's Secret. InshaAllah akan diperluaskan kepada penjualan Minyak Wangi Gred AAA sikit masa lagi :)

Selain itu kami ada menjual pakaian yang akan fokus kepada saiz orang berbadan besar seperti saya.
Bukannya apa, sebagai orang yang berbadan besar, saya memahami perasaan ingin bergaya namun tiada pakaian yang sesuai. Maka InshaAllah, pakaian yang kami jual, bergaya dan masih menutup aurat.

Kami juga merancang untuk memperluaskan perniagaan dengan menjual beg-beg tangan. InshaAllah, akan dimuat naik sedikit masa lagi.

Selain itu, suka diingatkan, saya juga Pengedar Shaklee yang sah. Sekiranya bercadang untuk menambahkan supplement harian, hubungilah saya, inshaAllah saya boleh membantu.

Jemput-jemput.



No comments:

Post a Comment

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...