Tabungan

15 May 2014

it's been a while

cliche.
bila dah lama tak update blog -- kata-kata berikut mesti digunapakai:-
'dah bersawang blog gua',
'nak kena cari kekuatan untuk berblog semula'.

itu bukan cliche sebenarnya. tapi memang itu kenyataan. haha. macam blog inilah. kesian. padahal aku berblog dah lama. dari tahun 2008 lagi. kalu aku serius, aku rasa mesti aku dah jadi macam blogger-blogger otai yang glamer keluar masuk majalah dan tv tu. haha.

entahlah. aku pun tak tahu apalah nak jadi dengan diri aku ni haha. adalah salah mana-mana ni. kena muhasabah diri lebih sikit dan tengok salah diri sendiri. haha.

aku sebenarnya ada banyak perkara nak kongsi. walau pun aku yakin tak ada orang yang kisah sangat pasal hidup aku, tapi aku rasa nak bercerita juga. haha.

satu yang aku nak kongsi ialah tentang pengalaman aku pergi dinner secretaries week last month. aku dapat tengok live performance Kris Dayanti dan Awi Rafael. best gilak! yang paling best, aku dapat tandatangan KD dan AR di casing Ipad aku. haha.


ni tunggu beberapa tahun, boleh buat duit ni. haha. sekarang ni, Ipad memang tak tukar casing, sebab sayang dengan signature tu hehe.

then, bulan lepas juga, aku pergi kenduri kahwin seorang kerabat diraja ni. first time ooo, pergi kenduri yang Raja dan Permaisuri datang mencemar duli. seronok juga :) tapi apa yang aku nak kongsi ialah gambar anak dan ayah ni. sweet sangat.


hik hik.
cukuplah buat mukadimah untuk beberapa bulan tak update blog ni.

owh lagi satu aku nak cerita. aku ni Pengedar Shaklee yang SAH tau haha. In case la kot korang lupa. Kalau yang pregnant, nak cari supplement untuk kuatkan badan semasa mengandung, inshaAllah Shaklee ada set yang sesuai.

untuk ibu menyusu pulak, memang ada set yang sesuai untuk milk booster dan kuruskan badan.

untuk anak-anak, Shaklee ada set untuk anak-anak yang memilih makan. ataupun kalau anak sembelit, kita ada produk yang boleh membantu mengurangkan masalah tersebut.

eh banyaklah!

hik hik. jangan segan. boleh tanya mak! :)

1 comment:

  1. Kakcik pun dah lama berblog, tapi setakat keluar masuk blog sendiri je la... :)

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...