Tabungan

11 December 2014

Penghujung 2014

Seriously, 2014 adalah tahun yang berat untuk aku. Hidup aku turun naik sepanjang tahun ni. Banyak benda BOLEH aku cerita tapi aku putuskan untuk tak bercerita.

Kalau boleh, aku nak bercerita pasal Cha yang dah tak diterima di taska lama. Itu adalah perkara yang paling buat aku takkan boleh lupa 2014. Sedihnya bukan kepalang bila orang tak nak jaga anak kita. Terkenang pun dah buat aku sedih.

Tapi Alhamdulillah, setiap yang berlaku tetap ada hikmahnya.

Hikmahnya, kami semua dah duduk satu bangunan. Cha kami hantar ke Taska di tempat aku bekerja sekarang ni. Pergi bersama, balik bersama. Jadinya ada lebih masa dengan dia. Cha pun aku lihat seronok di tempat barunya ni.

Cha pun dah nak jadi kakak.

InshaAllah. :)

1 comment:

  1. sedihnye..nape dorg x trime cha..nk kene cubit ni..huhuhu..
    emm..nk jd kakak ye..tahniah..mesti bby comel cm kakak die gak..

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...