Tabungan

30 December 2014

10 minggu

Genap 10 minggu.
2 bulan 2 minggu.
Kalau ikut pregnancy apps ni, organ penting - hati, ginjal, usus, otak dan paru-paru - dah pun terbentuk dengan lengkap dan berfungsi.
Alhamdulillah.
Semoga anak ini terus berkembang dengan sihat.

Makan.
Jangan sebut apa saja nama makanan depan aku sebab aku akan teringin dengan cepat.
Tadi, seorang kakak sebut pasal laksa.
Terus teringin laksa -- okey haha!
Nasib baik kawan ajak makan dekat PappaRich.
Order laksa -- memang terbaik!
Dapatlah lepas gian nak rasa laksa.
Hehe.

Batuk makin kuat.
Tapi kat opis takleh makan ubat.
Nanti kalau tidur, siapa nak tanggung?
Kesian boss aye.
:)

Tadi dapat jumpa boss dan terangkan tentang keadaan aku sekarang.
Alhamdulillah, beliau memahami.
Katanya, isteri dia mengandung, empat2 anak alahan teruk.
Jadi dia sangat faham dengan betapa teruknya kalau perempuan kena morning sickness.
Siap tadi dia buat lawak -- dia panggil aku ke bilik.
Dia telefon dulu dan tanya sama ada aku larat atau tidak nak berjalan ke bilik dia.
Aku gelak dan jawab masih kuat.
Bila aku sampai ke bilik dia, dia bagi aku satu coklat asam, katanya upah sebab berjalan ke bilik dia.
Haha.
Boss boss.
Kadang2 kelakar juga boss sorang ni.

Okey nak balik ambil Cha.

Bai!


1 comment:

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...