Tabungan

30 August 2017

:: Masalah UNIFI dan 'ASK TM CHAT LIVE' ::

Jadi ceritanya, aku punya masalah Unifi sejak dari hari Isnin baru ni. Dari petang aku dah log report, TM janji nak call malam 7 to 10 kononnya tapi haram. Aku yang keep update status, dan setiap kali aku call, jawapan tetap sama - 'kami akan bawa masalah anda ke teknikal team'. Setiap kali call itu je la alasan diorang.

Semalam, masih tak ada technician yang call aku untuk settle masalah aku ni. Aku call lagi TM sebab aku memang tak ada astro, memang bergantung pada HyppTV dan internet saja. Aku tak minat bola, tapi Sukan SEA punya pasal, aku pun nak la tengok sama. But sadly, astro takdak HyppTV takdak, tido je la aku!

So hari ni dah masuk hari ketiga Unifi aku masih problem dan masih tak ada mana-mana technician yang call. So again, aku call lagi nombor keramat 100 tu dan bercakap dengan beloved TM Assistant. Still jawapan yang sama 'kami akan note kes puan sebagai kes priority'. Tangan ke dada mata ke atas. Priority la sangat! Sampai sekarang nan ado orang call.

So aku cuba this ASK TM CHAT LIVE ni. Okey, sangat-sangat mudah. Memang akan ada TM Assitant yang reply. TETAPI, same excuse, same answer.

And again, aku cakap, aku nak solution, bukan excuses. Dah la alasan sama. Jawapan sama. SOLUTION MANA!!!????

Aku dah la nak balik Perak dah ni.

Unifi still problem.

Alahai please la UNIFI!!! 

SOLUTION PLEASE!!

1 comment:

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...