Tabungan

19 September 2013

searching for a light


aku tahu, orang ramai mengutuk aku - kerja lembab, tak ada pembaharuan, tak produktif, tak pandai buat kerja dan macam-macam lagi. aku tahu, yang kutuk aku itu adalah di kalangan orang yang tak suka pada aku dan even kawan-kawan sendiri pun ada yang mengutuk aku juga. yeah guys, i know.

aku tahu semua tu hehe. sebab aku mengaku, iya aku kerja lembab, iya aku tak pandai buat kerja, iya iya mengaku weh. 

terima kasih semua... terima kasih kawan-kawan..




2 comments:

  1. kita saying awak la..

    lantak kan la orang yang negative tu........

    ReplyDelete
  2. sabarlah awk mmg ada manusia memang begitu..sabar ye


    blogwalking,jemputlah ke blog saya dan bertukar2 link

    http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...