Tabungan

04 September 2013

siapa suka buat sendiri?? DIY lah!!

aku pasti, ramai di antara kalian yang sangat suka projek DIY.
aku amat pasti, ramai di antara kalian yang sangat kreatif sampaikan tong kosong pun boleh diguna semula menjadi sesuatu. kalau aku, idak le kot. kotak kasut, tong kosong, botol kosong semua habis kena tereban *bahasa perak maksudnya - kena buang* hehehe.

tengah-tengah aku rajin berjalan-jalan cari blog baru, aku terjumpa blog ini. blog yang pengisian dia tentang projek-projek DIY. sangat menarik dan kreatif. sangat-sangat berguna dan bermanfaat buat kawan-kawan yang sangat suka dengan prjek DIY.

oke nah aku letak sikit apa yang ada dalam blog ini. Creme de la Craft Blog.

ini tuan punya blog. agaknye lah. dah dia letak gambar ini :)


kau orang boleh buat ini.


ada ini




ada ini



event idea untuk berfesyen pun ada - nak buat bracelet? takde hal lah.





ini projek yang aku paling suka, buat tote bag daripada sarung bantal!


acer cuba buat satu. :)






No comments:

Post a Comment

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...