Tabungan

03 September 2013

orang poyo takkan pernah tahu yang dia tu poyo

poyo tu subjektif.
maksud poyo berbeza mengikut situasi dan mengikut fahaman masing-masing.
aku pernah poyo. kau orang pernah poyo. cuma kita tak perasan kita ni poyo.

apa yang aku  nak sampaikan ni pun aku tak tahu.

macam nilah.
aku sebenarnya kasihan dengan orang yang tak perasan dia poyo.
mungkin dia ingat benda itu biasa pada dia, tapi unfortunately, orang akan berbisik dalam hati 'ah poyonya dia'. kasihan. ish ish ish.

macam nilah.

macam nilah.

macam nilah.

.......

lost of words.

........

nantilah. kalau aku dah tahu nak tulis apa, aku akan sambung. tadi ada banyak benda dalam kepala hotak aku ni. tapi hilang lak. haish.

buat masa ni, aku terbayang kisah-kisah semalam pun masih buat aku bergenang air mata. sedih campur kelakar pun ada.

ah poyolah. hahahahahahahahahaha.

sumber gambar




No comments:

Post a Comment

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...