Tabungan

12 January 2016

Pilih pilih topik

12/366

Untuk catatan peribadi - aku cuti hari ni. Last minute. Aidil meragam dari malam membawa ke pagi membawa ke subuh. Aku dah sakit kepala sebab tak cukup tidur. Maklumlah, Aidil anak yang baik. Tidurnya lena. Jadi bila sekali-sekala dia tak sihat begini, memang yang pening lebih - aku lah. Haha!

Dari pagi memang dah ding dong nak keje ke nak masuk lewat. Tapi lewat agak aku kurang gemar sebab bila lewat akan effect semua orang punya jadual. Cha akan masuk lewat. Aidil akan masuk lewat. Dan of course aku juga akan lewat yang mana azam aku tahun ni ialah -- x mo lewat ke opis (nampak sangat selalu lewat kan) haha! Jadi aku tekad untuk cuti.

Alih2, aku lupa esok ada meeting penting. Dan kawan2 sepejabat kalut nak sediakan material untuk esok. Aku rasa bersalah yang amat.

Tapi inilah aku. Bila datang bab family, memang tak ada kompromi. Aku akan dahulukan keluarga. Cuma aku rasa -- lelaki tak begitu. Antara kerja dengan keluarga, lebih ke kerja. Tak kisahlah anak isteri dah makan ke tidak. Keadaan dirumah macam mana. Keadaan anak sihat ke tidak. Tak.. Tak fikir kot.. Kerja didahulukan.

Apa boleh buat. Isteri, kuatkan hati...

Minggu ni banyak topik menarik.

Topik breastfeed.
Topik meran.
Topik selfie.
Topik meran.
Eh sama la kan?

Haha.

Aku nak bagi pendapat bodo juga. Tapi ngantuk lak.

Boleh aku tidur dulu?
Haha!!

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...