Tabungan

07 January 2016

Retreat

7/366

Sebenarnya ini adalah entri ambik ada namanya. Patutnya aku letak tajuk begitu - 'entri ambik ada'. Tapi aku letak tajuk retreat. Kenapa? Sebab nanti ada retreat bahagian! Yeay!

Retreat kali ni best sebab -- boleh bawak family dan less org2 annoying. Amboi! Berterus-terang betul wanita ini.

Owh. Aku cuma manusia biasa. Mempunyai rasa annoying adalah common human sense. Semua orang ada perasaan begitu kot. Wakakaka. Dah kenapa aku nak babitkan orang lain pulak ni?

Tapi serius. Aku betul2 looking forward retreat kali ni sebab:-
1- tempat retreat dekat - Port Dickson ja. Senang untuk aku yang beranak kecik ni.
2- boleh bawak family - juga senang untuk aku yang masih breastfeed Aidil dan of course sebab aku tak sanggup nak berenggang dengan anak2.
3- pergi Lexis kot. Gila taknak? Pergi sendiri memang nan mampu la! Ini pergi opis bayar memang heaven oi! Ada private pool kot. 24 jam la Cha berendam. Adoii!

Okelah.

Nak tido. Menulis pun sebab aku taknak kecundang dengan azam tahun baru aku di awal2 tahun lagi haha.

Selamat malammmmmmmm!!

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...