Tabungan

04 August 2010

bila mulut tak mampu bercakap..mata jadi peranan..

aku ditakdirkan menjadi orang yang susah nak marah..
perkara ni sama ada dua fakta ajer..
sama ada aku takut nak mengeluarkan rasa marah tu, atau aku sememangnya tak pandai nak marah..

tapi yang selalu aku rasa ialah - aku tak pandai nak mengeluarkan rasa marah..

aku sering kali geram dengan pelbagai ragam karenah masalah segalanya lah kat pejabat nih..
hati aku bercakap-cakap..sendiri dalam hati..sampai kadang-kadang aku jadi menyampah..
kenapa dalam hati aku boleh menyumpah seranah orang..tapi bila berdepan, aku jadi lembut hati..
tak sampai hati nak marah..

lagi satu..aku suka sangat la mengadu kat encik nazri..si polan buat macam ni..si fulun wat camni..si luncai wat camni..eeee geram..rasa nak &*^%&%*%%$..
tapi bila berdepan dengan orang-orang yang wat aku gila meroyan nih, aku terus baik, elok terus senyum..
pehal ko ta?
mmg plastik betui..
itu la kata hati aku pada aku sendiri..

ya marah aku marah..
aku sendiri marah dengan diri sendiri yang memang hipokrit tak ingat..
depan lain belakang lain..
kutuk diri sendiri yeah kutuk diri sendiri..
itu lebih baik kot, dari pada kutuk orang lain eh?
owh tidak..
satu2 nye orang yang tahu aku suka mengutuk tak lain tak bukan suami ku sendiri..
kerana semua perkara kan aku kongsi bersama dia..
dia saja yang boleh lihat aku mencarut tak ingat dunia..
dia saja yang nampak warna aku sebenar..

tapi masih bersama aku ya sayang?
*senyum*

moralnyer..
aku mmg begini..
meroyan didalam hati..
macam sekarang la..
aku berkata-kata dalam hati dan ditafsir ke sini..

owh kemajuan..
berkongsi rasa hati dengan kamoo semua..
*senyum*

p/s ~
aku mmg sedang marah..
tapi aku masih senyum..
apa kes??? :p

1 comment:

  1. akk syg...xmo ar grg2...
    t bby tu pn cpt angin mroyan t bl dh besar..hihihihi

    sbr2........t kshtn tjejas plak..

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...