Tabungan

04 August 2010

JOM PI TENGOK CUCI THE MUSICAL

waduh waduh..
malam ini bakal menonton Cuci The Musical di Istana Budaya..
sebenarnyer bukan nak tengok CTM sangat pun, tapi sebab teringin nak masuk IB..
ya ya ya..
katakan aku jakun..
tapi dah teringin nak wat camner kan heee..
at least kalu orang bercakap pasal IB, aku tahu bahawa aku pernah pergi ke situ wakakaka..

tapi yang tak bestnyer dengar citer CTM ni durasinya adalah selama 4 jam..
betulkah?
waduh..
sat lagi mahu google, tgk betul kah 4 jam..
kalau ya..parah aku..besok nak kerja..
mesti ngantuk giler masuk opis..

ker EL ajer..

wah melampo ko senah!!
dush dush!!

p/s ~
kalau balik lambat, tak dapat main ngn bushy kan huhu..
haih, mesti bushy bosan duk sorang2..
tuan nye lambat balik huhu..

2 comments:

  1. nana pn t'ingin mau p IB gakk
    cm "Perak" sgt x p IB tu if duk area KL..tc tau..

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...