Tabungan

21 May 2011

nur kasih...nur kasih..aku kembali..kerana.....eh lupa dah camne lagu tu...

sana sini orang bercakap tentang nur kasih the movie.
aku nak tengok movie? tak dapat la wei.
dengan si kecik comel dalam dukungan, mana nak tengok wayang nye dah.

dah lah kalau tengok iklan kat tv, siap WARNING, di pawagam SAHAJA!!

apa?
maksudnya tiada dalam ASTRO FIRST la eh.
nan ado la tuuuu.

jadinya, buka aje blog orang, baca aje la review dari diorang.
merasa la sikit2 rasa sedih nan syahdu diorang tengok filem tu.

tapi kalau baca2 review2 mereka2 nihhhh, memang sonok jadi nur kasih ek.
ada 2 orang lelaki sekali gus jaga dia dengan baik.








korang ada?









aku ada....








bukan 2....





tapi ramaiiiiii.....lagi ramai dari nur kasih...






sebab....






aku ada encik nazri. konperm.!!!








then aku ada ayah aku......no doubt!!!





aku ada ayop.....!!!!abang aku..







aku ada tuan fairoz......!adik aku!!!!!








aku ada meniti senja...!!!!eh adik aku gak tu!!!











pendek kata, takyah la nak rasa, 'eh seronoknya dia ada 2 orang yang jaga dia ngan baik. seronok nye. nak jadi cam nur kasih gak'.


eh eh. tak payah.

korang ada lebih dari apa yang nur kasih ada. lagipun, setiap orang ada sisi kebahagiaan diorang sendiri. setiap orang punya lain2 cerita. setiap orang punya rezeki lain2.

rasanya aku dah banyak kali membebel pasal ni. pasal lebih sana lebih sini.

kekadang aku buat entri camtu, sebab nak ingatkan diri sendiri gak.

halahai, kitakan manusia biasa, terdetik rasa cemburu, kecil hati, rasa rendah diri, kurang sana sini, adalah perasaan biasa dalam setiap insan.

tapi itulah, tengok balik diri kita. sebenarnya Tuhan bagi banyak rahmat dah pada kita semua.

kalau rasa dia ada suami yang baik, atenye ngaper? kamu tiada suami yang baik? ok fine, kalau kamu tiada suami lagi, tidakkah kamu terfikir, sebenarnya Tuhan ada simpan seseorang yang istimewa, yang cukup baik untuk kamu. dunia ini luas. ambik masa wooooo nak cari.

heeee....saya ambik masa gak cari encik nazri.
saya frust menonggeng dulu.
baru Tuhan tunjuk encik nazri pada saya.

semua yang berlaku ada sebab.
semua yang berlaku ada cabaran sebelum kita dapatkan hasilnya.

macam kita belajar saham.

high risk, high return.


lebih banyak cabaran, lebih banyak risiko, tak ke korang terfikir, pulangan yang korang bakal terima?? tinggi gak woooooooo...



lagipunnnnnnnn...

nur kasih tu filem ajer.....

tak real pun...

tiz zaqiyah dijaga dengan baik dalam filem ajer.

macam mana dia di luar filem.

wallahualam.

dia aje tau kan :)


p.s.
takkan dapat kot tengok nur kasih heee.


.ita kata.
astro first, sila dapatkan juga filem itu.
terima kasih.

6 comments:

  1. Sgt betul , setiap org ada kelebihan sendirri... dikelilingi org2 tersayang.... kan ... :)

    ReplyDelete
  2. mummy wanita...thanks...
    sy akan cuba cr org kuat tu...ntah mana dia g...huhu..
    entri ni pun sikit sebanyak membantu org kuat tersebut balik kat kite...heheh
    thanks...

    ReplyDelete
  3. kits buat citer kita sendiri ajer la

    ReplyDelete
  4. SB ~ iyers :)

    pn.dyha ~ true true :p

    niena ~ all the best yang!!! :)

    bro ~ setuju!!!!! :)

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...