Tabungan

01 December 2011

saya jumpa uncle gedek!

semalam.

petang.

saya tengah jogging.

jogging tu dalam erti kata lain, berlari-lari anak dara.

dalam erti kata lain juga, berlari dalam keadaan yang paling perlahan.

dalam-dalam pada berlari tu, tiba-tiba ada seorang pakcik lintas saya.

saya terpaku.

lalu menjerit.

'eh, uncle Gedek!!!!'..

dia terus berlari dan hanya membalas......'hai'....

rupa-rupanya - dia sedang mengejar sesuatu untuk menangkap gambar dan dijadikan latar belakang gambar dia tu....seperti biasa la dowh.

saya pula...baru nak sampai ke tempat uncle Gedek....puffff..terus terJAGA!!

oke.

mak mimpi.

siapa sini pandai tafsir mimpi?

kenapa mak mimpi uncle Gedek?

...........

3 comments:

  1. orang selalunya tak mimpikan uncle....

    orang igaukan uncle....

    hehe!

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan dari blog uncle gedek...

    mesti uncle nak belanja sbb tu mimpikan dia! heheheheee

    ReplyDelete
  3. Pernah termimpikan Uncle Gedek masa Uncle publish entry pasal sorang blogger yang edit gambar Uncle guna macam2 fesyen rambut palsu.
    Salam kenal jugak sebagai peminat Uncle.

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...