Tabungan

07 December 2011

Video Qalesya Main Beg ala-ala nak pergi Pasar. cekkk itt ouuttt uuu oolllsss!!

video

perhatikan cara Qalesya angkat beg. Kelakar gilak.
Pastu dia letak tangan ke telinga sebab kononnya tengah bercakap dalam telefon.
Haish. Tiru sapa la tu. Hahahaha.

anak Mami sayang.
I love U very much.

5 comments:

  1. hehe..bz tul ye..ni mesti bisnes besar ni,dgn begnya..dgn hp tangan sendirinya ye..kiut!

    ReplyDelete
  2. hehehe...comel gile anak kau ita :) amboi..kecik2 dah pandai jadi busy-women ni..

    ReplyDelete
  3. salam kenal dan dofollow sini

    budak2 memang mudah folo apa yg mak bapak dia buat... sama macam anak akak, tau2 je hp tu letak kat telinga napa x dipakai kee... isshhh

    ReplyDelete
  4. tiru sape lg kalau bkn mommy...hehe dah mcm gaya2 bisneswomen je kak =)

    ReplyDelete
  5. agaknya yg nama qalesya/khaleesya...mmg same je perangai..bawak beg mcm makcik g sopping kat pasar..hayun2..cube cari beg kecik sket...tak bley blah mesti nak sangkut kat lengan tuu..sameee aarr dgn anak titeeeee...

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...