Tabungan

19 January 2012

video Qalesya.

video

video ni, mak rakam betul2 sebelum Q masuk hospital hari tu.
masa ni badan dia dah panas, dah tak nak makan, dah resah macam tu la.
duduk diam taknak.
tapi still takde mood.
berjalan ke hulu hilir camtu.
nanti nak upload satu lagi video.
pun macam tu jugak, dia main aje sorang-sorang.
sebabnya mungkin penat, dah tak larat nak kaco mami dia ni.

semoga dia sentiasa sihat.

mami loves u.

3 comments:

  1. alaa ciann...tapi walau sakit q sentiasa aktif...

    ReplyDelete
  2. salam kak..

    saja singgah sini, sbb dah lama tak jenguk sahabat2 blog. mungkin akak pun tak ingat bila la akak jenguk blog kita... :)

    sihat ke? biasanya mak akan sihat kalau anak nya sihat kan??

    see u again... nak pergi jalan2 tempat lain plak....

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...