Tabungan

21 December 2012

nak pantun dua kerat. (edited)

o--hoi!

sejak aku jadi pengacara majlis masa perhimpunan bulanan hari tu (yang Menteri suka tu...wek!) orang bila jumpa aku mesti nak cakap, 'nak pantun dua keratttttt'... takpun, paling kurang, 'dah balik dah dari Raub? dah jumpa dah nangka kat Raub?'.. hemoh hemoh hemoh kowang. suka ek?

dan sejak itu jugalah, orang kata aku ada talent jadi pengacara majlis, lain kali kalau ada majlis nak suruh aku jadi pengacara majlis lagi. hemoh hemoh hemoh kowang. ai dah rasa macam Nurfarahin Jamsari giteww. (sila muntah pelangi)

dan hari ini, ada job lagi. aku akan jadi pengacara majlis untuk Majlis Jasamu Dikenang 2012 namun tidak berseorangan. ai akan ditemani oleh dua jejaka okey. diapit okey.



hmm.

wish me luck.

nanti ai buat entri untuk kongsi dengan uolls kekecutan hati dan kedegupan kejantungan kelajuan ini ya.


hahaha.


p.s.
baju belum pakai lagi.
apa barang tunjuk baju siap2 kennnn.
hik hik.


versi sudah edit.

okey. hari ini akan ada banyak gambar instagram sebab mak akan transfer terus gambar majlis tersebut terus ke blog. jangan bosan. daaaaa. :))








No comments:

Post a Comment

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...