Tabungan

25 December 2013

buat kalian yang baik hati..

salam rakan-rakan sekalian.

Tahun 2014 membawa harapan yang besar buat aku sekeluarga.
dengan itu, aku udah kemaskini perniagaan aku dan dengan itu aku dengan rendah diri mengajak kalian untuk meng-follow aku di page-page berkaitan seperti ini:-



untuk dua page di atas, aku fokuskan untuk apparel. konsep aku lebih kepada attire ke pejabat, muslimah dan elegan. InshaAllah, kalian akan suka :)

untuk page di Facebook -- https://www.facebook.com/PrettyQalesya aku lebih fokus kepada perniagaan Shaklee aku dan InshaAllah sedikit masa lagi, aku akan release blog Tentang Shaklee pada kalian (http://tentangshaklee.blogspot.com/). blog tersebut masih dalam pembaikan dan touch-up sana sini hehe. sikit masa lagi, sikit masa lagi :)



sikit masa lagi ada sedikit Giveaway yang akan dibuat sempena pembukaan blog dan instagram Pretty Qalesya ni. ada banyak hadiah untuk aku berikan kepada kalian.

lebih kurang 20 hadiah menanti kalian tau :)

Jadi sekali lagi, dengan rasa rendah diri, mana yang rajin -- jemputlah like semua page yang aku mention di atas.

Terima kasih kawan-kawan sekalian :)




No comments:

Post a Comment

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...