Tabungan

05 December 2013

Kisah Banjir

Hari ni, masuk saja pejabat, semua menjerit tengok aku.
Semua gelak (tak tahulah suka ke idak) -- sebab aku berjaya balik ke KL.
Sayang juga kome kat kte ye. Haha.

Sebenarnya, malam semalam aku dah mengarang baik punya cerita tentang seharian aku di Cherating -- Kuantan.

Tapi masa aku nak publish, semua hilang.

Jadi aku malas nak menaip semula.

Tunggulah semangat aku nak bercerita mengharung air separas pinggang tu datang semula.

Buat masa sekarang aku teringat-ingat kawan-kawan kat Pejabat Kuantan yang sama-sama stranded tu.

Seorang -- umah dah tenggelam, tinggal nampak bumbung saja.

Seorang -- umah dah tenggelam juga, siap kereta dah hanyut di bawa air deras.

Seorang -- masih terperangkap dalam rumah sebab bantuan tak sampai untuk keluarkan dia dari sana (mentang-mentang dia bujang lelaki -- korang tak tolong ye)..

My heart goes to all my friends in Kuantan.

#prayforkuantan


1 comment:

  1. alhamdulillah che ta selamat..
    syukur sgt

    apa2pun kita doakan sesama pada mangsa2 yg masih terkandas kat area banjir sana
    moga dipermudahkan segala urusan buat mereka...

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...