Tabungan

23 November 2011

Tutorial : Perasan tak, Perasan tak??!!!!

Ate kome...
Mak tanya ikhlas ni.
Kome perasan ke tak.

Ateeeeee...

Idak kome perasan??

Betui kome tak perasan...

Sampai ati kome nih.


Hahahaha.

Ate tengok le umah mak ni, kan ke dah bercat baru.
Pintu, tingkap semua mak cat kan.

Ni semua hasil pujukan, rayuan domba Bro Framestone yang kata blog mak ni suram. Sampe ati mike. Tapi takpe, mak amik cakap Bro tu, mak telan, mak cari wallpaper baru, mak cat pintu tingkap segala ikut taste mak yang berjiwa pink ni.

Amek ko.

Oke tak?

Apa-apapun terima kasih kepada Bro Framestone sekali lagi. Kalau tak kerana kata-kata beliau, mak taklah cat baru rumah ni kan kan.

Dan kat sini, mak nak bagi puji-pujian dan kredit kepada semua blog tutorial yang mak dah singgah dan guna ilmu yang mereka beri.

Walaupun mak ambil ilmu mereka senyap-senyap, namun mak memang dah niat bila mak dah berpuas hati dengan blog ni sedikit, baru mak reveal, dengan sapa mak berguru.

So ini adalah diantara guru-guru gelap mak *ala-ala kekasih gelap gitewwww*.

Cikgu Pertama:


semestinya Sutera Kasih. Kat sini bersusun segala jenis tutorial. Apa saja. Kamu nak? Search aje. Memang best. Cik Sutera Kasih, mak la penyumbang traffik kamu tiap2 hari tau. Sila review blog mak ni ha. hehehehe.

Cikgu Kedua:


Cikgu saya yang ni, dia takde letak banner. Ke saya yang tak reti cari, entah ler. tapi memang saya tak jumpa la banner cikgu.

Papepun, terima kasih cikgu :)

Cikgu Ketiga:


Cik Farah kita ni ha. Owh yang ni memang cute sesangat. Sangat senang nak cari tutorial yang kita nak dalam blog dia. Terima kasih Cikgu!!

Cikgu Keempat:

Cik Solehah. Awww. Kebanyakan coding yang mak tak jumpa dalam tutorial lain, akan mak jumpa dalam blog tutorial yang ni. Again, terima kasih bebanyak cikguuuuu :)

oke. yang ni pun saya tak jumpa banner cikgu. sori cikgu. :p

Cikgu Kelima:

Cik Edriena Hazelina kita ni ha. Pun, mak tak jumpa banner. Awww. Sori cikgu!! :)


Cikgu Keenam:



yang ni baru jumpa, namun, tutorial dia semua best-best. dan mak pun ada amik sikit-sikit barang dari blog dia. halahai. time kasih banyak Cik Tyra sayang!! :))




sebenarnya, banyak lagi blog tutorial yang kita boleh pergi. Yan penting kena rajin blogwalking. Mak pun tak larat nak senarai satu-satu, tapi memang kalau kamu orang masuk blog-blog di atas, kamu orang akan jumpa blog-blog tutorial yang lain-lain.

Selamat berjaya men-transform blog anda.

Apa ingat Malaysia aje leh transform.

anda pun boleh.


EEceewaaaHH!!

7 comments:

  1. rase dah tegur dh aritu..
    ke tuko lagi..?
    hehehe

    ReplyDelete
  2. wah... i perasan! gempak noks.. haha! lawa seh blog sis.. nak terjah juga la. nak tengok apa yg boleh ditambah kat blog saya.. hehe!

    ReplyDelete
  3. 1st time singgah... menarik!!!!

    http://thescreammer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. ihiks. ada yang dah tukar lagik hehehe.

    ReplyDelete
  5. kita terus followed blog mak!
    hahaha..
    chumellah!

    ReplyDelete
  6. ha ah la ..umah cik ita ni dah tukar cat... cun cun..terima kasih atas link2...ana pun tak tuko2 jugak lah... baru ada mood baru nk bblog!!!

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...