Tabungan

13 December 2012

Camel Toe | Public speaking

aku sebenarnya tak faham kerana...............setiap kali aku tengok kata kunci yang masuk ke dalam blog ini, mesti ada CAMEL TOE. boleh dikatakan, memang traffik yang masuk ke dalam blog ni, semua sebab nak cari CAMEL TOE. haha.

aku malas nak tampal gambar CAMEL TOE tu. Google-lah sendiri hik hik.



oke.
selain daripada carian camel toe tersebut, aku tertarik dengan satu carian iaitu 'tajuk yang sesuai untuk public speaking'. hik hik. bila berkata tentang Public Speaking, teringat masa zaman belajar Public Speaking di UiTM Arau Perlis.

masa First semester, kami dapat lecturer garang------giler.
jadi untuk mengelakkan daripada terus berada di bawah jajahan lecturer kami yang garang ini, kami drop the paper. haha.
tapi padan muka kami semua, semester seterusnya, kami masih dapat lecturer yang sama. dan rupa-rupanya, dia taklah garang mana pun. dan sebenarnya, sangat seronok belajar dengan dia. Ms.Shakey, we love you, seriously!

masa subjek tu, aku buat tajuk Mahatma Gandhi. dan aku, sebenarnya..sebenarnya..sebenarnya..kalau dapat mikrofon, memang tak ada masalah.hahahahahahahahahahahahahahahahahaha.

oke gelak besar dulu.

aku ini ikut perangai ayah. kami suuuuuukaaaaaa mikrofon. jadi kalau setakat nak membebel, memey takdok masalah ngahahahaha.. ini namanya gila mikrofon.

tapi, itu semua berbaloi, sebab I got A for my Public Speaking dan some more being awarded as Best Public Speaker in class ngahahahaha. dan rupa-rupanya, video yang Ms.Shakey rakam masa dalam kelas tu, masih lagi dipakai sehingga kini, buat rujukan student lain.

hik hik.





1 comment:

  1. Kakcik ni jenis yang gemuruh kalau bercakap depan khalayak! ;-)

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...