Tabungan

28 September 2012

antara budak mandi bogel, camel toe dan Bajet 2013

aku rasa, blog aku ni, bukan blog lucah.

tapi carian 'budak mandi bogel dan camel toe' sangat mengelikan hati, usus dan pankreas aku.

okey-okey, aku mengaku aku ada buat macam tu.
oke bukan.
salah ayat.
aku mengaku aku ada buat ENTRI macam tu.
tapi sah-sah la bukan aku yang berbogel.

masa tu, aku tangkap gambar Cha tengah mandi. masa tu dia baru 3 bulan kalau tak silap. letak tajuk entri macam tu.

tapi tak sangka jugak ek, carian macam tu, boleh terlepas ke blog aku. haha.

dan tentang camel toe.
hahaha.
does anyone know what is camel toe actually.
hik hik.

better google it.
tapi taktau la kalau hangpa google, mai patah balik ke blog ni hehe.

takpa la.

mak bagi contoh camel toe okey.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

oke ini camel toe yang sebenar.
tapi mak percaya, camel toe yang kau orang maksudkan adalah yang di bawah ini.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

dah.
jangan tengok lama-lama.
mak nak bagi paham aje.
jangan pikir benda tak senonoh pulek!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dan apa kena-mengena semua di atas dengan Bajet 2013?

takde pape pun.
sebab hari ni ada pembentangan bajet 2013.
itu aje nak cerita.

lalalala.

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...