Tabungan

24 September 2012

maju bersama NuffnangX yo!!

apa-apapun, Nuffnang sebenarnya betul-betul buat aku kecewa.
sebab jujur aku katakan, dah hampir 5 tahun berblog, aku tak pernah dapat cash out duit nuffnang macam orang lain sebab duit aku tak pernah bergerak-gerak dari RM20.
seriyes.
aku tak tahulah mana salah blog comel aku ni, tapi itulah kenyataan..
Nuffnang tak sayang aku!

woha.

tak apalah.
aku berblog sebab aku suka lalalala.

meh la. nak citer pasal NuffnangX yo!

kita bagi point je la senang nak paham sikit kan. hik hik.

satu. NuffnangX ni sebenarnya satu aplikasi. 

boleh didapati dalam iPhone atau Android.

so pas ni, nak surf blog kengkawan adalah lebih cool dan bergaya dengan NuffnangX.

so basically, ini adalah aplikasi yang Nuffnang bangunkan khas untuk kengkawan yang gila blog dan punya handphone canggih maka penggunaan handphone canggih tersebut akan lebih bererti dan bermakna sekiranya dapat digunakan untuk berblog dengan pantas. ewah.

dan....... dengan NuffnangX, you alls boleh chatting dengan bloggers feveret you alls tau ahaks.

bestkan??!!

dan, aplikasi ni, walaupun untuk handphone canggih, tapi boleh juga bukak dekat desktop. fuh!


nice huh!

oke. mak pun dah install apps ni dalam iPhone mak. dia punya feed sebijik macam feed  yang kat desktop. kat situlah korang boleh komen like segala.

it just, korang kena follow balik bloggers favourite korang sebab dia taklah syncronize dengan blog korang dalam PC.

ke dah syncronized, or ada benda yang mak tak pandai lagi pasal nuffnangX ni.
let me know.
let us share ya!!

peace.

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...