Tabungan

09 September 2012

Tak semua cerita boleh dikongsi

Wokey. Macam mana nak mula ya? Wokey. Macam ini.

Aku banyak 'berjalan' akhir-akhir ini. Jengah blog sana. Jengah blog sini. Dan kebanyakan blog yang aku singgah, sangatlah 'amazing'!!!! Sekadar cerita hari-hari. Cerita biasa. Tapi it was narrated in such a beautifulllll way. Amazed.

Aku pulak, kalau ikutkan, ya, sehari-harian, memang banyak benda boleh dicerita dan dikongsi. Tapi..., apa yang buat aku tertahan dari berkongsi ialah, aku 'confuse' dimana garis halus garis pemisah yes and no perkongsian cerita.

Pernah dulu.., yes dulu, a very long time ago, aku terjumpa satu blog yang bercerita tentang hal rumahtangga dia. Secara telus dia bercerita tentang pergolakan rumahtangga dia. Senang cerita, dia tengah gaduh dengan laki dia dan dia cerita dalam blog dia. Masa tu aku just fikir 'o mai, biar betul dia ni' dan aku baca sekali itu saja dan aku tak jenguk lagi blog tersebut sebab aku rasa dia dah buka banyak sangat aib dan aku tak boleh panjangkan lagi dengan membaca blog itu.

So..., again, mak confuse. Apa yang mak boleh cerita dan tak boleh sebenarnya ya. Hahaha.

Cuma, yang pasti, mak nak jadi macam blogger-blogger yang mak jumpa tu, it was just an ordinary story, cerita pakai baju apa, masak apa, pergi mana but in such a beautiful way.

Me want like that.

Beautiful.

Wokey.

Macam Ain dalam Adam dan Hawa. Sweet dan beautiful. Owh mai.

Melalut.

K bai.

Nak tidur.

Sent from my iPhone

1 comment:

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...