Tabungan

09 September 2012

sunyi kembali

semalam, tiba-tiba, mami called kata nak datang Semenyih.
serius ai gembira lalala.

pukul 12.00 tengah hari dah sampai. riuhlah jadinya rumah ni. aku pun eksited terlebih, dari semalam asyik nak memasak aje. konon la masak. padahal mami yang tolong lebih.

malam semalam buat spageti untuk mami. gambar tak sempat snap.

hari ni buat nasi lemak untuk mami. again, kononnya ai la yang buat. tapi haram. dari nasi sampai ke sambal, semua mami yang buat. ai tolong potong-potong saja. lalalala.

so hasil masakan kami berdua. nak juga namakan. so kononnya 'masakan kami berdua' la sangat hehehe.








dan memperkenalkan Chef kita kali ni, Chef Robaaiah!!! senyum chef senyum....


opah is smiling while her cucu is enjoying the nasi lemak made by her 'air tangan'..

Alhamdulillah. Thank God for the most beautiful mom in the world.

love ya so much much!!


la ni, diorang semua dah on da way balik ipoh.

So kami disini sunyi kembali huk huk.

7 comments:

  1. Dapnyer tgok smbal tu..nk skit blehhhh...

    ReplyDelete
  2. Dapnyer tgok smbal tu..nk skit blehhhh...

    ReplyDelete
  3. Dapnyer tgok smbal tu..nk skit blehhhh...

    ReplyDelete
  4. Dapnyer tgok smbal tu..nk skit blehhhh...

    ReplyDelete
  5. patut g pepagi tadi ni... aise..

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...