Tabungan

06 August 2009

..gangguan..

..hari ini..
..aku mengalami gangguan hormon yang sangat teruk..
..emosi ku tidak terkawal..
..amarah ku bergelodak..
..sesiapa saja akan aku *makan* hari ni..
..aku rasa seperti hendak bertukar hijau..
..aku rasa seperti hendak menangis..
..aku merah yang marah..

p/s ~ maafkan aku wahai kawan,
jangan di desak aku lagi,
kalu boleh semua hendak aku kongsikan bersama kamoo,
cuma aku manusia biasa,
penuh dengan cacat dan cela,
aku bukan cemerlang dan pakar seperti kamoo..

18 comments:

  1. Tarik napas panjang2..

    pas tu amik cuti..

    abis citer..ngeeee

    Salam kenal dari saya...

    ReplyDelete
  2. arryani :) ~

    bab amik cuti tu i loike ngeh ngeh..

    salam kenal juga ya ^_^ ..

    ReplyDelete
  3. akak nak jadik hulk ke akak pe0t?

    ReplyDelete
  4. sharamli ku ~

    akak pe0t tu bagaimana ya?

    *ihiks*..

    ReplyDelete
  5. normal laa tu as a gurl kan wak
    :)

    ReplyDelete
  6. mEIZ SHA ~

    yo lor ihiks..

    nasib baik la kawan ambo tu paham hee..

    ReplyDelete
  7. salam pok li..

    pok li lebih byk makan garam..

    sudah tentu pokli paham..

    eh,mcm pantun dua kerat lak heee...

    ReplyDelete
  8. bawak bersabau dan beristigfar.. :)

    ReplyDelete
  9. dalia rase tau kot nape jd cam tu....takpe..sabar k....
    jgn mooody...nnt tak comeyy..:)

    ReplyDelete
  10. << s| tED| >&gt ~

    trimas..

    biler dah beristgfar tu yang jadi cool tuh hee..

    ReplyDelete
  11. DaliaLiyana ~

    of coz la awak paham kan, kiter kan sama heee...

    salam kenal :)

    ReplyDelete
  12. aduh syg~

    tabah ye?

    meh zara peluk kamu~

    ReplyDelete
  13. dek zara ~

    yeay yeay dek zara peluk kiter..

    leh peluk adam tak??

    ihiks..

    ReplyDelete
  14. Ini bermakna - ANDA adalah manusia NORMAL !

    ReplyDelete
  15. Uihh .. marah ni! Tarik napas dulu eh!
    p.s. thanks for d wish, eh!

    ReplyDelete
  16. abg Long..

    sesungguhnya benar saya manusia normal weeeheeeee...

    ReplyDelete
  17. Precious ~

    tarik napas .... hembus ...

    tarik napas .... hembus ...

    dah kakak heeee . . thanks :)

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...