Tabungan

05 August 2009

kepanasan di pagi hari..

..seperti biasa..
..selepas melambai lambai suamiku dari dalam kereta..
..aku kembali menyusuri jalan semarak dan seterusnya ke jalan *tak igt* untuk terus ke PWTC *opis gue lor*..
..sedang aku leka membawa kereta kecil kesayangan naz ini..
..aku terpandang ke dalam cermin tepi..
..terdapat sebuah kereta satria neo berwarna perak yang sedang cuba untuk memotong kereta kecil kesayangan naz ini..
..pemandu tersebut memecut laju..tetapi aku juga tidak mahu tunduk mengalah..
..ku biarkan sahaja dia mencari ruang untuk memotong..
..TAPI NGAK ADO LA!!TAK PAHAM2 KE??JALAN TUH KECIK!!!MANA LEH SUKA ATI POTONG!!!!TAK SEKOLAH KER??!!!!CAMNER LEH DAPAT LESEN!!!!MACAM HARAM LA LU!!!!!!
..aku mencarut wahai rakan sekalian..panas betul hati ku pagi tadi..kurang pahala pose mak tau..
..tak ku sangka,percaturan nya untuk memotong ku tidak berakhir di jalan sempit itu tadi..
..selepas tiang merah hijau kuning berhampiran hospital..dia mula memecut laju..sekali lagi enggan aku memberi ruang..
*INGAT POMPUAN TAK RETI BAWAK KERETA KE WEH!!!!!!%^&%^^$&^$$^%&&*%^$%$$*..
..cuba la anda semua bayang..waktu pagi..
..waktu untuk ramai umat manusia kat muka bumi tuhan ni pergi mencari rezeki..
..cuba la berfikir sejenak..
..semua orang mahu sampai ke destinasi yang dituju dengan selamat..
..semua mahu sampai awal..
*BUKAN KO SORANG ********!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*
..........aSTAGa...........

p/s ~ sampai sekarang ambo takleh lupo ngn pandangan sinis dio terhadap ambo saat ambo bagi cang kat dio untuk memintas ambo di jalan yang lurus tanpo kereta...
*PONDAN!!!!*setakat jalan takdo kereta boleh la wei!!

haram..aku dah hafal dah plat kereta tadi..tapi dah lupo..kalu tak mmg tak selamat la lu kat bumi Kuala Lumpur ni...

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...