Tabungan

03 August 2009

mengadu domba kepada kamoo..

..tidak semua orang akan suka kepada kamoo..
..tidak semua orang akan terus menerima kamoo..
..tidak semudah mengelip mata..
..tidak semudah menyebut A B dan C..


..penerimaan tidaklah semudah yang disangka..
..keserasian agak sukar ditemui jika hati telah ditutupi dengan satu rasa jelik..
..penolakan berlaku..
..tembok tebal dibina..
..mental block?..
..*haih..apatah lagi..

..apa yang nak disampaikan disini sebenarnya wahai wanita..

..kesimpulannya*ihiks..sukar untuk aku mengharungi semua ini..

si isteri - saya rasa *** ****** abg tak suka kat saya..dia asik perli saya ajer...saya tak biasa..

si suami - belajar la..

si isteri - *kehilangan kata2*


p/s : bantu aku wahai suami..

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...