Tabungan

02 April 2010

Demi baby ini..Aku kena Berehat Panjangggggggg..

sayang..sayang sangat..tak mahu lagi kehilangan janin..tak mahu lagi rasa sedih itu..

aku dah terbayang aku punya anak sendiri..aku dah terbayang Encik Nazri dukung baby..dah terbayang baju-baju bayi,pampers segala..

dan demi baby ini..izinkan aku berehat panjang..nuffnang yang semenangnya sedikit pasti zero selepas ini..

demi baby ini,aku putuskan untuk berhenti bersurfing buat sementara waktu..duduk buat aku sakit..mungkin akan cuba berbaring sambil berlayar riang..mungkin..

terima kasih buat semua..

yang tak henti-henti bagi nasihat..
sungguh aku hormat dan sayang kamu semua..
terima kasih sekali lagi..

p/s~
pinggang ku sakit kembali..harus baring cepat :)

15 comments:

  1. Kalau keputusan ini untuk kesihatan Te dan Baby.. itu yg terbaik telah di putuskan....

    Jaga diri elok2 te..
    jangan kandungan baik2..

    seminggu sekali tu bukalah emel yek?

    Rehat baik2.. :)

    ReplyDelete
  2. take care of urself sis..
    jgn wat kje berat..
    jg kshtn tau..

    jgn t terus lesap dh la..
    sedey sy...

    salam

    ReplyDelete
  3. tak pe sis...
    just rehat...
    mane yg penting dulu...

    blog nie bile2 leh jenguk balik...
    sis tue kene jaga kesihatan sis & kat dalam tue...

    moga sis sehat selalu...
    amin...

    ReplyDelete
  4. ohhh...WANITA is preggy !!

    sis tumpang rase hepi !!

    maafkn sis sbb baru ni tau Wanita dah 'berisi' . my advice , demi janin itu , berehatlah dr menatang blogging , surfing ni semua ... sis pun penah mengalami situasi lamaaaa tinggalkan blog..bersawang x yah cakap dah . take care dear ;)

    ReplyDelete
  5. semoge si ibu and baby sihat walafiat
    aminnnnnnnnn

    ReplyDelete
  6. kalau itu keputusan Te,.. baguslah. Rehat secukupnya hingga dah kuat sikit.


    jangan stress tau...
    jangan fikir bukan-bukan tau..
    makan dan minum yg berkhasiat ye..
    mesti mami akan advise Te kann..


    pesanan dari kakak mu ni..

    ReplyDelete
  7. sayang.... kita pasti rindukan sayang... sayang email kita no sayang..nanti kita call..boleh sembang2 dgn sayang.....


    baby tuh jadi anak angkat kita erk sayang?? boleh lah:(:(:(


    ni email kita sue.eternity@yahoo.co.uk

    ReplyDelete
  8. Salam

    Baru tahu berita ini.. saya jejak beberapa entri berkaitan. Tahniah sebab semua masih ok hingga ke saat ini walaupun ada dugaan pada awal. InsyaAllah saya mendoakan yang baik-baik.

    Berehat saje...saya sokong..pikir yang baik2...

    :)

    ReplyDelete
  9. Kak Tata...
    Jangan keje kua-kuat
    Cuti lama ni berehat betul-betul ok...
    Nanti bila2 aku stg melawat ko yer..& bawak kawan2 kite sekali...
    Pesan kan nazri suh jage ko leklok tau...
    If tak aku piat telinga die..hehe

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah...akhirnya she had come to her senses!!....rest...!

    ReplyDelete
  11. Assalammualaikum...terima kasih berkunjung ke blog zool...
    zool doakan supaya saudari sihat2 dan dapat melaksanakan diri sebagai isteri yang solehah...insyaallah..mmm

    ReplyDelete
  12. Salam!!! eloklah buat keputusan mana yang baik untuk kepentingan kedua-duanya., InsyAllah semuanya selamat.

    ReplyDelete
  13. kak te...jaga kesihatan tau. jangan melasak2 sgt...tak sabar nk nengok baby chumilll...hikhik

    semoga Allah permudahkan semuanya utk akak...ameen (^_^)

    ReplyDelete
  14. mummy jaga baby baek2 tau..
    baby plak jaga mummy baek2 jugak ye..
    dok2 elok2 je dalam perot mummy tu..
    jangan lasak2 tau baby..
    (pesanan dari akak Acit tok baby n mummy)

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...