Tabungan

04 August 2013

Bila diberi kesakitan

Aku nampak sihat -- kan? Tapi sejujurnya, ada yang tak kena dengan badan aku ni.

Moga Tuhan menghapuskan dosa-dosa aku yang menggunung tu dengan kesakitan ini.

Kalau ikutkan ada banyak benda aku nak cerita, tapi entah -- rasa macam tak sesuai saja nak cerita.

Rasa macam, kalau cerita macamlah ada yang membaca.
Kalau ada yang membaca pun, kang satu dunia pula tahu aku sakit apa.
Kalau satu dunia tahu aku sakit, dah tak suprise pula (hahaha).
Kalau satu dunia tahu aku sakit, takut kang mengundang simpati pula.
Lagipun, aku bukannya sakit kronik sangat pun. Cuma ianya makin teruk akhir-akhir ini.

Apa-apa pun, nanti aku nak kongsi pengalaman aku ke Unit Kecemasan dan Trauma Hospital Putrajaya petang semalam.

Ada baik ada buruk. Nantilah aku kongsi ek. Heee.



Sent from my iPhone

1 comment:

  1. sakit ape cik ta..iskh...risau dgor kwn2 sakit2 ni

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...