Tabungan

12 August 2013

Istanbul Aku Datang

Semalam, tonton filem Istanbul Aku datang di Astro Maya. Dian ada blog dan dia bercerita segalanya dalam blog tersebut. Jadi aku terfikir, owh itu yang buat blog jenis peribadi jadi fun untuk dibaca sebab dia berkongsi cerita sehari-hariannya dengan pembaca. Pembaca jadi tertunggu-tunggu - apa agaknya jadi hari ni and so on and so on. Hmmmmmm..... :)

Cerita IAD tu best. Sweet sangat Lisa Surihani dan Beto Kushairy (tak suka Tomok dalam cerita tu!! Dah la curang!! Pastu maki2 Lisa. Wat de hek) 

Tapi yang tak bestnya, benda yang depa tonjolkan pada penonton. Peluk2 dengan bukan mahram. Tinggal serumah dengan bukan mahram. Bukan mahram tolong basuhkan rambut. 

Owh please, jangan la pula kata aku Ustazah internet, keyboard warriors what so ever. Aku tahu aku bukan lah baik sangat pun. But can you see, aku yang tak berapa baik ni pun, dah rasa tak sedap tengok scene macam tu, apatah lagi orang yang baik-baik akhlaknya -- mesti diorang lagi rasa tak sedap kan tengok scene2 macam tu. 

But in the end, it is just a story. Haha. Reality -- lagi teruk daripada ni pun ada. Bukannya serumah kerana terpaksa tapi sebab memang sengaja nak serumah.

Okey dah dah.

Am not ustazah.
Am not keyboard warriors.

Hehehehehehe.

Sent from my iPhone





No comments:

Post a Comment

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...