Tabungan

19 August 2013

terjumpa satu blog -- trademark hampir sama :)

jujur.
hari ini aku sakit tangan.
bila sakit, aku takde mood buat kerja.
maaf.
aku dah cuba.
maaf.

jadi bila dah tangan sakit, apa yang kita boleh buat hari ini ialah blog-walking.
jangan risau, hari ini saja aku buat perangai ini.
esok memang kena pergi hospital untuk ambil keputusan ujian darah minggu lepas. (debor)
hari Rabu aku me--rajinkan diri semula ya!

haha.

jadi tadi, semasa ber-blogwalking, aku terjumpa satu blog.
trademark beliau sama dengan teman (bahasa perak -- maksudnya aku) hehe.



sama kan dengan tajuk blog aku -- My name is Wanita, and this is my story.

Suratan atau kebetulan :)



p.s.
kena tukar tagline ke macam mana ni??
hehehe.


Selamat berkenalan Cik Zaty :)




2 comments:

  1. "My name is Putri and this is my Fanfics." xDDD Haha.

    ReplyDelete
  2. tak yah le tukar.... jadi lah diri kita sendiri.. uhuhuh..

    dolu template aku pun sama juga dengan beberapa blogger lain.. tapi buat tak reti je... huhuhu

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...