Tabungan

11 November 2013

Kena bagi IC

Pagi tadi, check in ke hotel sebab ada kursus 2 hari 1 malam. Lepas Nazri drop aku depan lobi, tukang angkat beg pun datang dan ambil beg aku. Jadi aku terus pergi ke kaunter hotel untuk check in.

Sampai ke kaunter, aku terus minta cek-kan nama aku.

A - Check in ya.

K - Nama puan?

A - Wanita.

K - Eja?

A - W.A.N.I.T.A. Wanita.

K - Boleh bagi nama Puan?

A - Miss, my name is Wanita.

K - Boleh bagi IC, senang kami nak cari nama ikut ejaan di IC.

A - (aku dah la lambat..tak percaya nama aku Wanita) This is my IC. Thanks!

K - (lepas tengok IC aku) Madam I'm sorry. I'm so sorry.

A - Yes, my name is Wanita. Am not joking about it.


Thanks ayah -- bagi nama special. I love you :)

Sent from my iPhone

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...