Tabungan

02 November 2013

Pelbagaikan Shaklee anda : ESP dan Pisang??

Petang tadi, aku janji nak kongsi resepi kegemaran Nazri bila dia nak minum ESP.

ESP ni, kalau tak betul gaya, memang hilang mood nak minum. Tapi kalau betul gaya, kalian akan rasa nak minum ESP ni tiap-tiap hari yang mana -- ianya sangat digalakkan!

Aku bernasib baik kerana Nazri sangat-sangat menyokong usaha aku dalam Shaklee. Sanggup jadi testimoni tak berbayar aku. Dan malam ni aku paksa dia buat ESP dengan Pisang pun dia sanggup hehe. Siap ready untuk shoot video. Padahal aku nak tangkap gambar saja hehe.

Okey -- mari kita mulakan.

Bahan-bahan yang diperlukan adalah:-

















Cara-caranya.

Masukkan ais ke dalam pengisar. Kemudian potong pisang kecil-kecil dan masukkan dalam pengisar juga. kalau nak masuk dalam mulut sikit apa salahnye.





Masukkan milo. Masukkan ESP. Pendek kata campurkan semuanya.




Kemudian kisarkan sajalah :)




dah siap!!!



Muka orang menikmati ESP Banananananaaaaaa :)



Mesti kalian tertanya-tanya. Apa sebenarnya ESP ni. Kenapa ramai orang bercakap tentang ESP. Meh aku cerita sikit secara ringkas melalui gambar kat bawah ni :)

UNTUK LEBIH JELAS SILA KLIK GAMBAR :)


Ada orang pernah cakap dengan aku, kalau dah satu canister ni boleh cover semua, tutuplah hospital.

:) Tuan-tuan dan puan-puan. Sakit, ajal semuanya dalam tangan Tuhan. Kita berusaha untuk terus kekal sihat dan segar. Kalau dah ada supplement yang boleh membantu untuk kekal sihat dan segar, apa salahnye kan :)

Jadi, kalau rasa nak cuba, bolehlah PM dan Whatsapp kita :)

Makin ramai yang mengamalkan Shaklee dalam gaya hidup kita yang semakin sibuk ni. Kalau nak free consultation -- PM dan Whatsapp kita seperti nombor yang tertera tu :)



Happy Shaklee All :)




No comments:

Post a Comment

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...