Tabungan

10 November 2013

Saman menyaman

Hari ini, selain daripada kecoh tentang pembunuh pegawai AMBANK yang berjaya ditangkap, turut menjadi berita sensasi ialah tentang Rebecca Nur Islam yang menang kes saman terhadap Erma Fatima.

Khabarnya tentang bayaran drama Dejavu di Kinabalu.

Aku ni tak ikut sangat drama melayu, kali terakhir drama melayu yang aku ikut ialah Adam dan Hawa (owh Aaron...).

Jadi tadi cubalah meng-google drama ni. Rupa-rupanya drama yang dibintangi oleh Tiz Zaqiyah dan Aqasha tu. Pasal pindah2 jantung ni hee.

Aku tak tengok drama tu, dah tentulah aku tak pernah tengok si Rebecca ni.

Tapi khabarnya -- watak si Rebecca ni dimatikan di tengah-tengah drama sebab tahap displin yang teruk. Jadi bayaran sampai episod yang dia berlakon sajalah. Namun ---- Rebecca ni menuntut bayaran penuh.


Hmm.


Kalau aku pun, aku akan bayar sampai mana dia berlakon sajalah.

Dan kalau aku jadi Rebecca, aku hanya menuntut bayaran yang sepatutnya sajalah.

Tapi dalam hal ni, haish -- entahlah.

Masalah dia orang.

Dah selesai dah pun haha.



Sent from my iPhone

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...