Tabungan

10 November 2013

Tips : Tidur lena bagaikan bayi

Acewah. Tajuk tak pernah kalah. Haha.
Lagipun, bayi jarang tidur lena -- kan. Mesti nak bangun tidur malam minta susu kan? Gtewww.

Okey.

Aku ni dah tua. Tambahan pula sejak bersalin banyak sangat urat yang putus haha. Salah pantang ke? Entah le. Hehe.

Jadi aku sebelum tidur, memang aku akan minum susu. Buat orang tua macam aku ni ha -- haruslah susu Anlene yang jadi pilihan hehe.


Selain dari susu Anlene, aku amalkan pengambilan supplemen kalsium. Pilihan aku dah tentulah Ostematrix Shaklee :)


Kenapa Ostematrix Shaklee?

Kerana :-

Ostematrix ni lengkap dgn unsur Kalsium, Magnesium, dan Vitamin D. Vitamin D dalamnya penting utk memastikan penyerapan kalsium dalam darah dengan lebih efektif.

OsteMatrix membekalkan:
1,000 mg (100% DV) unsur kalsium daripada sumber-sumber yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dan mudah diserap dari alam semula jadi
400 mg (100% DV) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya
400 IU (100% DV) vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium.


Sambil tidur, sambil supplemen ni bekerja hehe.




Nak tahu lebih lanjut.
Halo halo saya :)




No comments:

Post a Comment

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...